Shadow City
Regulamin działu - Wersja do druku

+- Shadow City (https://shadowcity.pl)
+-- Dział: Administracja (https://shadowcity.pl/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Dział: Skargi na administracje (https://shadowcity.pl/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Wątek: Regulamin działu (/showthread.php?tid=16)



Regulamin działu - RiKi - 15.02.2024

Regulamin działu Skargi na administracje
1. Skargę tworzymy w nowym wątku.
2. Pisząc skargę należy zastosować się do wzoru z tematu wzór skargi na członka ekipy.
3. Każda skarga powinna być napisana w osobnym wątku.
4. Zakazuje się wypowiadania osobom trzecim niezwiązanym ze sprawą.
5. Zakazuje się podbijania wątku poprzez pisanie zbędnych odpowiedzi.
5.1. Administrator rozpatruje skargi od końca, to znaczy od najstarszej odpowiedzi.
6. Skargi rozpatruje administrator do tego przeznaczony.
6.1. W przypadku skargi na administratora rozpatrującego skargi, skargę rozpatruje RCON.
7. Skargi rozpatrywane są w przeciągu tygodnia od złożenia skargi. Nie jest to równoznaczne z rozwiązaniem sprawy.
7.1. Administratorowi zakazuje się sztucznego przedłużania tematu.
8. Zakazuje się składania skargi kilka razy za ten sam czyn.
9. Zakazuje się składania skargi bez dowodów. Świadek to nie dowód.